eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Darren - WaarBenJij.nu eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Darren - WaarBenJij.nu

eerste voorbereidingen

Door: Darren Rijsdijk

Blijf op de hoogte en volg Darren

04 December 2014 | Nederland, Amsterdam

Ja ook ik ga mijn medemens vervelen met ellenlange reisblogs over mijn fantastische ervaringen!
Maak je niet druk, ik zal niemand vervelen met hele verhalen over een enkele vlucht. Echter verwacht ik dat ik daar toch het nodige mee zal maken. Stiekem vind ik het ook erg leuk om te schrijven dus deze kans kan ik niet achterwege laten.
Na mijn Bachelor te hebben afgerond werd het voor mij tijd voor het alom bekende tussenjaar. Gestimuleerd door de geweldige trips en buitenland ervaringen die ik in de afgelopen jaren heb meegemaakt heb ik besloten me in een nieuw avontuur te storten. 4 December vlieg ik naar Vietnam om daar vanaf 14 December tot 15 Februari vrijwilligerswerk te doen in onder andere een weeshuis. Ik ben momenteel druk bezig met mijn Teaching English as a Foreign Language certificaat zodat ik ook gecertificeerd op de Universiteit in Da Nang (Vietnam) Engels mag geven
Na deze periode laat ik me geheel verrassen en ga ik vol goede moed andere delen van Azië verkennen. Welke landen ik ga bezoeken en wanneer ik terug kom is me nog niet helemaal duidelijk. Dat ik denk aan de spaarzame mensen die het leuk vinden om op de hoogte te blijven van mijn avonturen is wel een feit. Ik zal dus af en toe een online teken van leven geven en hierin mijn ervaringen/gedachtes weergeven.
Van mij mag het morgen al beginnen!

  • 14 December 2014 - 13:18

    Cisca:

    Ik ben ook niet zo van de bloq. Maar nu kijk ik er echt naar uit!!
    Kom maar op met je mooie verhalen dan genieten wij namelijk ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Darren

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 6925

Voorgaande reizen:

14 December 2015 - 15 Februari 2015

Vietnam

Landen bezocht: